Doprava a platba

V OBDOBÍ 18.-26.12. ZBOŽÍ NEODESÍLÁME!!!

 

 

ČESKÁ POŠTA

 

Doporučené psaní - 69,- Kč:

Dobírka - 50,- Kč.

DOPRAVA ZDARMA - Objednávka zboží v min. hodnotě 400,- Kč

  • Doručení kamkoli v ČR obvykle následující pracovní den po podání.

  • Příznivá cena.

  • Zásilku lze sledovat na webu České pošty nebo v mobilní aplikaci.

  • Odesíláme každý pracovní den. Platí pro objednávky přijaté do cca 14:30 hod.!

  • Možnost vyzvednout zásilku na poště.

Doplňující informace:

  • Zaslané zboží Vám ČP dodá již následující pracovní den po dni podání. Pokud nejste zastiženi na adrese, zanechá ČP písemné upozornění o uložení zásilky.
  • Zásilky jsou pojištěny.
  • Objednané zboží v celkové hodnotě do Kč 100,- lze odeslat pouze s "Platbou převodem", nikoliv na dobírku.
  • Neúčtujeme žádné balné ani manipulační poplatky.



TIP> Při objednávce zboží v e-shopu lze vybrat typ dopravy: "Česká pošta" + "Platba převodem", neplatíte tak dobírku. Zboží bude odesláno jakmile bude připsána platba na náš účet (je-li skladem).

UPOZORNĚNÍ - reklamace: Česká pošta má specifický systém při uplatňování nároku na reklamaci poškozených zásilek. Viz vyjádření zástupce spol. Česká Pošta s.p.:

  • V případě, že zákazník zásilku převzal, musí tuto reklamaci vyřizovat on sám na nejbližší poště.
  • V případě kdyby zákazník odmítl převzít zásilku z důvodu poškození, byla by reklamace řešena s odesílatelem.
  • Reklamační řízení trvá 30 dnů, po uplynutí této doby bude zahajovatel reklamace obeznámen o výsledku reklamačního řízení.
Pochopitelně děláme vše pro to, abychom věc maximálně urychlili. Jakmile od ČP obdržíme "zápis o reklamaci", tak věc řešíme ke spokojenosti zákazníka.